Η ίδρυση πανεπιστημιακής
αστυνομίας, η μείωση εισακτέων στις πανεπιστημιακές σχολές, η υποβάθμιση των
ΑΕΙ βρίσκονται στον αντίποδα των προσδοκιών μας.
Η κυβέρνηση απαντά στην κοινωνία, όχι με μέτρα
ενίσχυσης της δημόσιας παιδείας, υγείας και της οικονομίας αλλά με μέτρα
καταστολής.
Αντί να φροντίσει για την ασφαλή λειτουργία των σχολικών μονάδων με προσλήψεις εκπαιδευτικών και αραίωση του αριθμού μαθητών ανά τάξη επαφίεται στην εκτεταμένη χρήση της τηλεεκπαίδευσης που πλήττει την ουσία της. Θέτει μέτρα περιορισμού των εισακτέων, επαναφέρει την τράπεζα θεμάτων που αποδεδειγμένα καθιστά μεγαλύτερο το ποσοστό αποτυχίας στις εξετάσεις. Με το διαγωνιστικό τρόπο εισαγωγής στα ΑΕΙ εξαντλεί τους μαθητές και μαθήτριές μας που χάνουν κάθε χαρά της μάθησης στο κυνήγι του βαθμού και των εξετάσεων.
Με την αλλοπρόσαλλη πολιτική της
στην καταπολέμηση της πανδημίας αφήνει και τα φροντιστήρια Ξένων Γλωσσών σε παρατεταμένη
τηλεεκπαίδευση. Επιβαρύνονται έτσι οι εργαζόμενοι με δικά τους ηλεκτρονικά μέσα
να ανταπεξέλθουν στις ανάγκες των διαδικτυακών μαθημάτων μιας και κανένα μέτρο
προς αυτή την κατεύθυνση δεν έχει παρθεί. Να μην αναφερθούμε στην καταπάτηση
ωραρίων, απολαβών και δικαιώματος αποσύνδεσης.
Ας μη νομίζει ότι η πανδημία θα
την αφήσει να περνά αντεργατικά και αντιεκπαιδευτικά νομοθετήματα στο
απυρόβλητο "Ποτάμι φουσκωμένο η οργή του λαού…"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου